marți, 3 martie 2015

Ce inseamna promovare online

Un produs are nevoie de promovare online ca sa poata fi vandut, astfel incat sa aduca profit companiei producatoare.
 Promovarea online, o alegere inteleapta
Promovarea online este o alegere inteleapta, pentru ca nu are nevoie de multe costuri, iar rezultatele sunt rapide si pe termen lung. Insa pana la rezultate, este nevoie de o campanie prin intermediul careia sa se faca promovarea online,  care este  indreptata catre un public tinta sau catre marile mase de oameni.
Aceasta strategie de promovare este din ce in ce mai cautata, mai ales ca tot mai putine companii sunt  dispuse sa investeasca foarte mult in publicitate, bugetele fiind tot mai restranse pentru acest domeniu. Asadar, promovarea online este o sansa demna de luat in seama, caci rata succesului este una destul de mare, fiind din ce in ce mai multi cei care vor o astfel de modalitate de publicitate.
Cum se masoara succesul unei campanii
Promovarea online se desfasoara pe retelele de socializare, precum  Facebook, Instagram, Twitter, dar sip e blogul personal. Iti poti da seama de rata de succes fie dupa numarul de like-uri pe care le primesti la anuntul postat, dupa comentariile pe care le primesti fie din faptul ca a crescut traficul pe blog.
 Cei care se ocupa de promovarea online trebuie sa stabileasca cu foarte multa atentie toate detaliile campaniei , de la mijloacele de promovare, pana la publicul careia se adreseaza. Orice detaliu conteaza, pentru ca beneficiile sa fie maxime.

De exemplu, daca vrei sa promovezi online un eveniment de lansare a unui nou model de telefon, trebuie sa postezi pe Facebook toate datele despre campanie, de la ora lansarii, pana la locatie si date despre cine vor fi invitatii. Totodata, ar fi indicata si lansarea unui concurs cu premii, caci vor fi atrase mai multe persoane la eveniment. Cu cat premiile sunt mai mari, cu atat sansele de reusita ale campaniei cresc si ele. De asemenea, si organizarea unei tombole este de bun augur in ceea ce priveste promovarea online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu